محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 171434

تربیت و پاسخ به سوالات جنسی کودکان


تربیت و پاسخ به سوالات جنسی کودکان

اگر والدین به دلایل مختلف مثل نداشتن اطلاعات و علم کافی درباره ی مسائل جنسی یا به دلیل شرم و حیاء اطلاعات درست و صحیح، راجع به مسائل جنسی را در محیطی امن و آرام به فرزندشان آموزش ندهند، کودکان برای اقناع و اشباع حس کنجکاوی خود، جواب سؤالات خود را از رسانه های مختلف مثل اینترنت، بلوتوث های تصویری ( فیلم و عکس های جنسی)، فیلم های نامناسب جنسی که از طریق CD و ماهواره پخش می شود، می گیرند.


این اطلاعات به صورت نادرست، مخفیانه، تحریک آمیز و هیجانی و در محیطی نامطلوب و نا امن، از دوستان، هم سالان و هم کلاسی ها دریافت می شود.
کودکان در سیر تکامل جنسی خود با سؤالات و ابهامات فراوانی مواجه می شوند، از جمله این که بچه چگونه خلق می شود؟ بچه چگونه به دنیا می آید؟ تفاوت دختر و پسر چیست؟ والدین با پاسخ به موقع، قابل فهم و مطابق سن فرزندشان، بین خود و فرزندشان اعتماد ایجاد می کنند که اولاً اگر فرزندشان با سؤالات و تجربیات جدیدی در رابطه با مسائل جنسی مواجه شد، بدون احساس ترس و گناه و قبل از آن که دچار مشکل و خطری شود، سؤالات خود را با والدین مطرح و با آن ها مشورت می کند؛ ثانیاً اگر هرگونه اطلاعاتی از دوستان، هم کلاسی ها یا با دیدن فیلم به دست آورده باشد، می تواند به راحتی با والدین مطرح کند، تا چنان چه اطلاعات نادرست و خلاف باشد، توسط والدین تصحیح و جلو انحرافات آنان گرفته شود.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2016

برچسب های مهم

در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت فایل می توانید با شماره همراه ذیل و یا ایمیل ارتباط برقرار نمائید

همکار گرامي فروش يا هديه طرح هاي لايه باز اين وب سايت در سايت ها و فضاي مجازي مجاز نيست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما